torsdag den 11. april 2013

Lidt om mig

Hvem kan fortælle om sig selv, uden også at fortælle om andre? Jeg har i al fald slemt svært ved det.

Jeg bor i en forstad til København, sammen med min familie. En familie som består af min kæreste som er 15 år ældre end jeg, hans yngste datter som er 17 og vores hund som er 9 år gammel. Selv er jeg for nyligt blevet 29 for første gang.
Min kærste har desuden en datter på 21 som bor ude.

Jeg er uddannet folkeskolelærer, men arbejder indenfor beskæftigelsesområdet. Jeg er farvet af min tid i studenterbevægelsen - og må siges at være politisk engageret, omend jeg ikke længere er meldt ind i et parti.

Tidligere har jeg blogget på http://studiemad.blogspot.dk/ , men tiderne har ændret sig og jeg tænker jeg trænger til en ny, men lignende, platform for mine skriblerier.

Bloggen her tænker jeg som et supplement. Et sted hvor jeg kan skrive om de ting jeg ser og oplevet. En slags uddybning til facebook.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar